خرید کولر های گاری جی پلاس

از آنجایی که این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی خاص، دارای عملکرد تهویه مطبوع پیشرفته نیز می باشد، این ویژگی ها آن را به انتخابی بسیار مناسب برای تهویه محیط شما تبدیل می کند.

عملکرد تهویه مطبوع جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس دو کاره (سرمایش-گرمایش) هستند. همچنین می توانید از گرمای کولر گازی g plus خود به عنوان کمک گرمایشی در زمستان استفاده کنید. توجه داشته باشید که وسایل سرمایشی کمکی هستند و نمی توان از آنها به عنوان یک وسیله گرمایشی کامل استفاده کرد. این موضوع در مورد یک برند خاص صدق نمی کند، اما همه کولرها به دلیل نوع سیستم گرمایش به حالت گرمایش کمک می کنند.

حالت توربو اسپیلبت جی پلاس

عملکرد تهویه مطبوع G-Plus Turbo می تواند اطمینان حاصل کند که محیط شما در کمترین زمان ممکن خنک یا گرم می شود. به عنوان مثال وقتی به خانه می آیید با انتخاب این عملکرد می توانید خیلی سریع از این خنک شدن کولر گازی خود لذت ببرید.

تهویه مطبوع جی پلاس

کولر گازی جی پلاس چهار طرفه است و این طراحی باعث تهویه یکنواخت اتاق می شود. این عملکرد تمام قسمت های اتاق را خنک می کند.

گاز زدایی کولر گازی جی پلاس

در محیط هایی که رطوبت بالا وجود دارد با امکان رطوبت زدایی (خشک) رطوبت محیط تا حد زیادی از بین می رود و می توانید هوای مطبوع تری داشته باشید. با انتخاب این عملکرد، سرعت فن به طور خودکار برای کاهش رطوبت تنظیم می شود.

سطح مصرف انرژی تهویه مطبوع جی پلاس

سطح مصرف انرژی کولر گازی جی پلاس A می باشد. مصرف انرژی کولرگازی جی پلاس به لطف استفاده از کمپرسور اینورتر هوشمند کاهش یافته و درجه کارایی این دستگاه ها بالاست. حداقل، متوسط ​​و حداکثر جریان دستگاه نیز در کاتالوگ ها درج شده است.

تهویه مطبوع جی پلاس و انتقال بیماری

احتمال انتقال بیماری از طریق خود کولر گازی تقریباً صفر است، اما کولر گازی ممکن است به دلیل افزایش سرعت جریان هوا در محیط بسته، احتمال انتقال ترشحات از فرد بیمار را افزایش دهد. بر اساس مقاله، آیا آب و هوا ناقل بیماری عروق کرونر قلب است؟ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انتقال و انتشار ویروس کرونا در کولر گازی بدست آورید و خریدی بهینه و سودآور داشته باشید.

بازدیدکنندگان گرامی می توانند سایر سیستم های تهویه مطبوع را در فروشگاه داماپویا مشاهده و خریداری کنند.

انواع ظرفیت کولر گازی جی پلاس
نازل ها با ظرفیت های مختلف تهویه تولید و در بازار مصرف به فروش می رسند. ترجیحاً هر دستگاهی با توجه به کاربرد گسترده، ظرفیت های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال، دستگاهی که می تواند هوای سرد را در یک اتاق 9 متری تولید کند، بدیهی است که در اتاق 12 متری به همان شکل عمل نمی کند. در این راستا جی پلاس احساس نیاز کرد و این تقسیم بندی ها با قابلیت های متفاوت آغاز شد.

کولر گازی جی پلاس در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU/hr تولید و به بازار عرضه می شود و شاید برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت این مدل ها در چیست. اصولا اولین و مهم ترین نکته ای که در انتخاب ظرفیت تاثیرگذار است اندازه محیط است. به عنوان مثال برای یک دفتر 12 متری با در نظر گرفتن تعداد ساکنین، دمای سیستم موجود و … با کولر گازی جی پلاس 18000 می توان هوای خنک و مطبوع را به محیط زیست هدیه داد. .

کولر گازی جی پلاس 30000
کولر گازی GAC-TM30JN3 برند GPLUS دارای ظرفیت گرمایش و سرمایش 30000 با کمپرسور اینورتر هوشمند با مصرف انرژی فوق العاده کم می باشد.

انواع کولر گازی جی پلاس مجهز به گاز R410 است که سازگار با محیط زیست است. علاوه بر این، این مدل مجهز به سیستم شلیک چهار طرفه و تهویه مطبوع به طور مساوی است. از دیگر ویژگی های کولر گازی GPlus 30000 می توان به سنسورهای حرارتی اشاره کرد که بر شرایط دما نظارت می کنند و سرعت و الگوی فن را تنظیم می کنند.

هر دو پنل داخلی و خارجی دستگاه به تیغه های طلایی رنگ مجهز شده اند که آن را دوستدار محیط زیست می کند.

با استفاده از سیستم توربو می توانید در سریع ترین زمان به سرمایش یا گرمایش دلخواه برسید و یا با حالت اکو بیشترین صرفه جویی در مصرف برق را داشته باشید.

این مدل از کولر گازی جی پلاس مجهز به رطوبت گیر خشک نیز می باشد. این کولر گازی gplus از نوع گرمسیری و مناسب برای مناطق گرمسیری می باشد.

در شرایط بسیار گرمسیری، ظرفیت سرمایشی و گرمایشی کولرهای گازی استوایی ممکن است کمی کمتر باشد، همانطور که در مورد تمام کولرهای گازی استوایی وجود دارد. گارانتی کمپرسور اینورتر این محصول 5 سال و گارانتی قطعات گلدیران 18 ماه می باشد.

جی پلاس 24000. کولر گازی
کولر گازی GPlus 24000 نوعی کولر گازی جی پلاس دارای کمپرسور بسیار قوی است که پس از دریافت گاز مبرد از یونیت داخلی، آن را به صورت مایع فشرده کرده و دوباره به کویل مسی و سپس به اواپراتور می فرستد. و سپس صفحات داخلی. در این کولر گازی یک کندانسور با فن مخصوص تعبیه شده است تا در هنگام تماس مبرد با گرمای محیط بتواند با ایجاد جریان هوای سرد آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کند. خنک می شود، آن را به مایع تبدیل می کند و سپس آن را به کمپرسور می فرستد.

جی پلاس 18000. کولر گازی
Buy Split GPlus 18000 گزینه خوبی برای استفاده در فضاهای 20 تا 35 متر مربع است. جداکننده دیواری 18000G Plus با ظرفیت سرمایش و گرمایش 18000/19000 BTU، کلاس انرژی A تولید و به بازار عرضه می شود. ظرفیت تهویه این کولر 850 متر مکعب در ساعت می باشد. راندمان دستگاه در حالت خنک کننده (EER) 3.62 وات است. علاوه بر این، کولر گازی 18000 GPlus دارای راندمان (COP) در محدوده 3.51 وات در حالت گرمایش است. علاوه بر این، حجم یونیت های داخلی و خارجی در حین کارکرد دستگاه 54.47 دسی بل است.

راهنمای خرید کولر گازی جی پلاس
هنگام خرید کولر گازی جی پلاس بهتر است اطلاعات و مشاوره در مورد این محصول داشته باشید. همانطور که گفته شد این مدل از کولرهای گازی با گارانتی گلدیران در بازار موجود است. بنابراین به جرأت می توان گفت که کیفیت بالایی نیز دارند.

از آنجایی که کولر گازی یک کالای لوکس است که باید هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت کنید، برای خرید این دستگاه باید اطلاعات کافی داشته باشید. در همین راستا تیم تخصصی فروشگاه دماباما برای ارائه بهترین خدمات و خرید مدل های مختلف کولر گازی جی پلاس این اطلاعات را ارائه می دهد.

با خرید کولر گازی جی پلاس می توانید کولر گازی را بدون آلودگی به محیط زیست هدیه دهید. از ویژگی های بارز این قطعات، قابلیت کارکرد آن ها در گرم و سرد است. وسیله ای که عملکرد گرمایشی نیز دارد و می تواند در روزهای سرد سال در این زمینه به شما کمک کند. با کمک کولر گازی جی پلاس می توانید علاوه بر خنک سازی هوا از گرمایش آن نیز بهره ببرید. بنابراین من دستگاه برنامه را انتخاب کردم.

قطعات اصلی تجهیزات مانند کمپرسور از کشورهای دیگر و برندهای معروف تامین می شود. سپس زیر نظر تیم مهندسین و کارشناسان گلدیران در ایران مونتاژ و ساخته می شود. بنابراین کولر گازی جی پلاس را می توان محصولی ایرانی دانست.

ویژگی های کولر گازی جی پلاس
کولر گازی جی پلاس با ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بهترین برندها در این زمینه می باشد. این دستگاه علاوه بر طراحی مدرن از امکانات پیشرفته ای نیز بهره می برد. این مزایا در کنار هم محصولی جذاب و منحصر به فرد را ایجاد می کنند. قطعات استفاده شده در اسپلیت جی پلاس برندهای اصلی هستند. این شرکت در روزهای ابتدایی ورود خود به بازار با تولید کولرهای گازی اسپلیت باکیفیت سعی کرد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید