فروش فوق‌العاده 3 خودرو آغاز شد

فروش فوق‌العاده 3 خودرو آغاز شد + لینک ثبت‌نام

فروش فوق‌العاده سه خودرو شرکت ایران‌خودرو از لحظاتی قبل آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای خودروهای پژو 207i، پارس TU5 و پارس بنزینی ثبت نام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش فوق‌العاده سه خودرو شرکت ایران‌خودرو از لحظاتی قبل آغاز شده و تا سه شنبه هفته جاری یعنی 23 شهریور ادامه دارد.

متقاضیان می‌توانند برای خودروهای پژو 207i، پارس TU5 و پارس بنزینی ثبت نام کنند. موعد تحویل این خودرها سه ماهه است یعنی برندگان این دوره خودرو خود را در آذر امسال دریافت می‌کنند.

پژو 207i به قیمت 216 میلیون تومان، ارس TU5 به قیمت 145 میلیون تومان و پارس بنزینی به قیمت 140 میلیون تومان فروخته می‌شود.

فروش فوق‌العاده 3 خودرو آغاز شد 

قیمت سکه در بازار امروز

قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 اعلام شد.

رکنا: قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 اعلام شد.

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز یکشنبه 21 شهریور ماه اعلام شد. قیمت سکه و قیمت طلا امروز نسبت به روزهای گذشته با نوسان و کاهش قیمت اعلام شد. امروز در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 170 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ( امامی ) 11 میلیون و 980 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 11 میلیون و 500 تومان است. قیمت سکه و قیمت طلا با تغییر کمی همراه شد.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 6 میلیون و 70هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی 3 میلیون و 670هزار تومان و قیمت سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 170 هزار تومان، قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک‌ میلیون و 550 هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا 5 میلیون و 69 هزار تومان ارزش‌ گذاری شده است.

چرا بازار سهام امروز منفی شد؟

امروز دو شاخص مهم بازار روند منفی را در پیش گرفتند و کلیت بازار با افت رو به رو شد. اما چرا بازار امروز منفی شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام در دومین روز معاملاتی، با اصلاح شاخص کل و شاخص‌سازان رو به رو شد. امروز شاخص کل با افت 33 هزار واحدی در محدوده یک میلیون و 496 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با 11 هزار واحد منفی در محدوده 451 هزار واحد قرار گرفت. اما چرا بازار امروز منفی شد؟

ایمان ريیسی کارشناس بازار سرمایه درباره دلیل روند منفی بازار امروز معتقد است،شایعات درباره مذاکرات برجام و تاثیر ترس از ریزش دلار بازار را با اصلاح رو به رو کرده است.

وی همچنین افزود: اخبار منتشر شده از سمت مذاکرات بد نیست و به نظر می‌رسد روند اصلاح قیمت در بازار فعلا ادامه‌دار باشد. نکته مهم این موضوع است که سهامداران باید دستکاری هر روزه در پرتفوی خود نداشته باشند.

ريیسی در این باره تشریح کرد: به عبارت دیگر افرادی هستند که در شاخص مثبت خریدارند و در شاخص منفی می‌فروشند این افراد هیچ‌گاه در بازار سودی را نمی‌برند سهامداران باید در بازار سهام تحمل و صبر داشته باشند.

وی همچنین درباره عامل دیگری که امروز باعث افت بازار شده است، گفت: نرخ‌گذاری دستوری سیمان برای کاهش قیمت آن و تقاضا برای ساخت مسکن و استفاده از مصالح و میلگرد سیگنال منفی را به بازار تزریق کرده است. این موضوع در بلند مدت آسیب جدی را به بازار وارد می‌کند.

این کارشناس بازار درباره تاثیر مالیات بر عایدی در بازار سرمایه گفت: مالیات بر عایدی سرمایه اگر درست اجرایی شود تقاضای سفته بازانه در بازارهای دیگر را کم می‌کند و اگر جریان تولید به درستی شکل بگیرد تقاضا به سمت بازار سهام هم بیشتر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید